jan
25

A suli vége

| Szerző: Koczkamacs | 2:36 pm

Majdnem minden ismerősömnek, akivel együtt kezdtünk felsőoktatásban tanulni, mára már diplomája van. Én vagyok a kakukk tojás, aki még mindig nem tudott végezni. Nem a felfogó képességemmel van a baj, sokkal inkább közrejátszott, hogy különösebben nem érdekelt, amit tanulok és jobb volt még dolgozni is (mert legalább pénzt kerestem), mint tanulni. Most, hogy az utolsó félévem tárgyait veszem fel (vagyis azt, ami ha most sikerült volna, már diplomám lenne), elgondolkodtam, hogy hol lenne érdemes tanulni ahhoz, hogy ne kelljen majd diplomásként nyomorognom minimálbérért, amit akkor is megkerestem (sőt!), mikor pultoskodtam. Szóval, ha tudnál üzenni jövőbeli Én, hogy érdemes-e rámenni az új diplomára vagy inkább maszterelgetni kellene, esetleg hagyni a francba és vállalkozni, akkor mondd már el légyszi, mert kicsit félek, h rosszul döntök, mint akkor, mikor nem hagytam ott ezt a sulit az első félév után.:S

A bejegyzés trackback címe:

https://forfutureme.blog.hu/api/trackback/id/tr751700737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása