jan
19

A függés vége

Címkék: dohányzás cigi leszokás | Szerző: Koczkamacs | 7:00 pm

Ki gondolná, hogy a cigifüggésnek rágyújtással tudok véget vetni? Én biztosan nem, de mégis ezt tettem. Elmesélem, hogyan történt.

Tegnap este kamaszkorom egyik kedvenc sorozatát, a Pusszantlak Drágám!-ot mutattam meg Bének és közben elkezdtünk borozni (fehér, száraz, egészség). Mivel Edina és Patsy folyamatosan cigizik, úgy gondoltam, rohadtul igazságtalan az élet, hogy én egy elhamarkodott nemrágyújtás miatt a leszokás útján vagyok, pedig nem is akartam. Aztán eszembe jutott, hogy mivel nem volt "utolsó szálam", itt a nagy alkalom, hogy rágyújtsak. Bé nem bánta, bár ellenezte, hogy ezt a szobában tegyem, ahol tilos volt a dohányzás korábban is. Így előhalásztam kedvenc öngyújtómat és azt a doboz cigit, amit még tavaly vettem, és tadááám, rágyújtottam!:)

Mindenféle várakozásomat maximálisan alulmúlta, pedig 18 napja sóvárgok és képzelem el a pillanatot, hogy milyen lesz, ha újra a számba tehetem a cigit a megszokott mozdulattal és jó mélyet slukkolhatok. Az íze, hogy is mondjam... SZAR! Be kell látnom, hogy soha, de soha nem fogom már érezni azt az ízt, amit szerettem a cigiben. Mostanra már teljesen máshogy érzékelem a cigi ízét és leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor pár slukk után eldekkelünk egy cigit és elkövetjük azt a szarvashibát, hogy később újra meggyújtjuk. Nos, azt a  jellegzetes ízt éreztem, csak hatványozottan. Aztán pedig köhögtem is, száraz, erőltető köhögéssel. Azért persze végigszívtam a cigit, hiszen nagyon szerettem dohányozni. Nem volt jó, nem élveztem, nem volt katartikus és egy kicsit el is szégyelltem magam, mert tudatosult, hogy erre vágytam??? Ettől függtem??? 18 nap nagyon sokat tud változtatni a cigi ízén.

El is határoztam, hogy a megspórolt pénzből veszek ma kondibérletet, de mivel hashajtókkal és a savas borral sikerült úgy odaütni a gyomromnak, hogy reggel 7-től fél 11-ig agonizáltam, majd aludtam még egy kicsit és azóta könnyen emészthetőket eszek, erőm meg teljesen nulla. 

Szóval, kedves jövendőbeli Énem, akár hányszor kedved támadna visszaszokni a dohányzásra, olvasd el ezt és emlékezz, mekkora egy rakás szar íze volt az utolsó cigidnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://forfutureme.blog.hu/api/trackback/id/tr911685512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása